Alla inlägg den 10 april 2009

Av Elsa Östfeldt - 10 april 2009 09:18

                                        Hejsan!!!


Nu kommer det några bilder på roliga och söta djur!!!

 

                  Jaa,det var nog allt men jag skriver mer sen,lovar<3!!!

Av Elsa Östfeldt - 10 april 2009 08:42

                                           Hejsan allihopa!!!


Idag har Ellen som är min ena bästis sovit öer hos migmen hon sover fortfarande, klockan är ju inte så jätte mycket. Och just det, igår gick vi två påskkörringar och vi fick typ hur mycket godis som helst men vi gick ju facktist i tre timmar! Men nu kommer det några sätt att säga hej på!



  • hej
  • hejsan
  • hejsan på dejsan
  • hejsan hoppsan
  • tja
  • tjabba
  • tjena
  • tjenare
  • hallå
  • hallojsan
  • halloj
  • tjo
  • tjobre
  • ola´(det är på spanska om du inte viste det)
  • goddag
  • tjohej
  • hej på dej
  • tjohejsan

  Jaa,det var alla jag kom på men om ni kommer på några fler så kan ni väl skicka en komentar om det men nu får det här inlägget vara slut men jag kommer skriva mer sen!!!

men snälla sej vad dom skrivit snälla lägg hjärna en kommentar påmin blogg!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards